הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

חוגגת עשור: סוזוקי ויטרה המחודשת בישראל

היבואנית המקומית החלה בשיווק מתיחת הפנים השנייה של הויטרה הוותיקה עם עדכוני עיצוב קלים ושדרוג מערך הבטיחות. המחיר נותר ללא שינוי, אבל מה כן השתנה?

רן סגל   21.04.25 - 10:33
Getting your Trinity Audio player ready...
צילום: יצרן
צילום: יצרן
סוזוקי ויטרה, הג'יפון הקטן במתכונתו הנוכחית, הוצג אי שם לפני 10 שנים, כאשר מאז עבר כמה עדכונים ובהם שתי מתיחות פנים, כשזו האחרונה נוחת כעת בישראל. בעבר הויטרה קיבל מנועים עדכניים ותוספת מערכות בטיחות – מה השתנה כעת?
מבחינת עיצוב, הויטרה המעודכן זוכה לעדכון קל הכולל סבכה עליונה ותחתונה בעיצוב חדש, פגוש עדכני, חתימת תאורה חדשה ליחידות התאורה הקדמיות וספוילר אחורי. בפנים הרכב נפגוש במערכת מולטימדיה עדכנית בגודל "9, כולל קישוריות לנייד ואפליקציית Suzuki Connect המאפשרת קבלת סטטוס על נעילת הדלתות ומצב האורות, איתור רכב בחנייה, היסטוריית נהיגה, הגבלת שימוש ברכב (לבני משפחה אחרים או משתמשים נוספים), הודעות אטבחה, נוריות אזהרה והודעות בנושא טיפול תקופתי וקריאות שירות.

בתחום המערכות הבטיחות ישנן את המערכות המקובלות שכללו גם בקרת שיוט אדפטיבית (עם שמירה על מרכז נתיב) והתרעת רכב בשטח מת והתרעת תנועה חוצה מאחור, ואילו כעת ישנו זיהוי הולכי רגל וגם דו-גלגלי, מערכת זיהוי תמרורים, אורות גבוהים אוטומטיים, נוספה מצלמה לניטור הנהג וישנה גם הכנה למנעול אלכוהול בהתאם לתקנים האירופאיים העדכניים.
הויטרה המעודכנת תמשיך להציע את מנוע ה-1.4 ליטר טורבו מיקרו-היברידי בהספק של 129 כ"ס, האצה ל-100 קמ"ש ב-9.5 שניות וצריכת דלק משולבת של 17.5 ק"מ לליטר. מחיר גרסת ה-GLX נותר ללא שינוי ועומד על 156,990 שקל, ותוספת של 3,000 לצביעה דו-גונית.