$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

אאודי: רכזות טעינה מפוארות

מתחמי טעינה יוקרתיים במתח אולטרא גבוה לרכב חשמלי נפתחים בגרמניה על ידי חברת אאודי

ניר בן טובים   21.12.21 - 09:50

תגיות: אאודי

Getting your Trinity Audio player ready...

טעינה מהירה, ובכלל זמינות הטעינה ברשת הכבישים המהירה, נותרה בעיה מרכזית עבור כלי רכב חשמליים, במיוחד בנסיעות ארוכות שכרוכות במיפוי של נקודות העצירה למילוי הסוללה. כדי שהניידות החשמלית תמריא ותפצה על חרדות הטווח והחשש מפני המתנה ממושכת, הפתרון חייב להיות טמון בטעינה במתח גבוה וקיצור הזמנים, ואם אפשר - גם להציע לנהגים שטח התרעננות.

טסלה הבינה זאת במהירות והגיבה לדרישה הקהל על ידי פיתוח רשת מסופי ה-Supercharger שלה ברחבי אירופה בעשר השנים האחרונות, אך התחרות מול שיטה זו כמעט ואינה קיימת - וזה נכון במיוחד עבור מותגים גרמניים, העובדים במשותף בפיתוח רשת Ionity באירופה שהוקמה בשיתוף יצרני רכב רבים בהם פולקסווגן, פורד, ב.מ.וו ומרצדס. אאודי גם היא אחת מהן אבל חטיבת היוקרה מבקשת להביא ערך מוסף עם חווית "פרימיום" ספציפית בכבישים המהירים, וזאת על ידי הקמת רכזות טעינה מפוארות.

רכזת טעינה כזו, עם ארכיטקטורה רבועה ושימושית, משלבת ששה מסופים בעלי הספק גבוה של 320 קילוואט כל אחד, במחיר אטרקטיבי של 0.31 אירו לקוט"ש. מה שמעניין במיוחד כאן הוא נוכחותן של מצברים בילט-אין בתוך הרכזות עם קיבולת אחסון משותפת של 2.45 מגה וואט לשעה. היתרון העיקרי של תצורה זו הוא העובדה שאין צורך בהתקנה של תשתית מסובכת כדי להזין את כלי הרכב שמגיעים לשירות. המצבר משמש כחיץ ואז פורק את האנרגיה כאשר הרכבים באים להתחבר לחשמל. 6 המכוניות יכולות לקבל את ההספק המרבי בו זמנית, שעלול היה להיות מורכב ויקר במיוחד לתחזק במקרה של חיבור "ישיר" לרשת החשמל.

פרויקט המבחן הזה פותח את שעריו השבוע בנירנברג ומשתרע על 2 דונם. אזור הקבלה עוצב כטרקלין נמל תעופה עבור לקוחות VIP עם משהו לאכול ולנוח בסביבה שקטה ורגועה, מעין אזור מנוחה באזור המנוחה. האם זה באמת הכרחי, כאשר בהספק של יותר מ-200 קילוואט רכבי המותג נטענים בפחות מ-20 דקות?  עבור אאודי, ומעבר לעוד חישוב פשוט של רווחיות פיננסית, מדובר בראש ובראשונה בהצעת שירות יוקרתי ללקוחות שנאלצים לשלם סכומים גבוהים עבור רכב חשמלי. כמו כן, המותג הגרמני יציע באתר מבחני דרכים של דגמי אי-טרון. באאודי מעריכים שהרכזות כשירות להטעין כ-80 כלי רכב חשמליים ביום.