$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

פרטים חדשים על קיה נירו

היצרן הקוריאני חשף נתונים לגבי מידות, מנועים וחבילות אבזור

ניר בן טובים   18.01.22 - 14:29

תגיות: קיה

Getting your Trinity Audio player ready...

קיה פרסמה מידע נוסף על הדור השני של הנירו, הקרוסאובר הקומפקטי המבוקש, מדגמי הליבה של הענק הקוריאני שנחשף בנובמבר האחרון במסגרת גיבוש דור העתיד של רכבי המותג. הרכב עושה כעת את הופעת הבכורה שלו בשוק המקומי הקוריאני ובקרוב יהיה זמין גם באירופה. לישראל אמור להגיע קרוב למחצית שנת 2022 כך מסרה היבואנית טלקאר במועד חשיפתו המקורי.

לאחר שנחשפנו אל המהפכה העיצובית של הנירו החדש, אנו יכולים גם לאמת כעת עם מעט מספרים וערכים שקיה רצתה להעניק לנירו דריסת רגל מוחשית יותר בכביש עם מידות בעלות נוכחות מורגשת. המכונית למעשה גדלה והגיעה לרוחב של 4.42 מטר עם בסיס גלגלים של 2.72 מטר (לעומת 4.36 ו-2.7 מטר כיום), בעוד תא המטען צובר 15 ליטרים נוספים עד לסך של 451.

בצד יחידות כוח יושק הנירו עם מנוע היברידי - אחר כך גם פלאג אין וחשמלי. הנירו יוצע שוב רק בגרסאות היברידיות, עם מיקום מחדש של הסוללות שאיפשר לייעל את מרכז הכובד והניצול האנרגטי. ההיברידית המלאה תהיה זמינה בהשקה, וזו מאמצת את ה-105 כ"ס 1.6 GDI המוכר עם תיבת שישה הילוכים כפולת המצמדים המחודשת והמנוע החשמלי בהספק של 32 קילוואט להספק מרבי של 141 כ"ס. בהמשך יוצג הפלאג-אין עם טווח נסיעה של כ-60 קילומטרים לערך וכן הגרסה החשמלית עם כ-470 קילומטרים עד התרוקנות. בינתיים, קיה הכריזה על צריכת דלק ממוצעת של 20.8 ק"מ לליטר על פי התקנות הקוריאניות עבור הדגם ההיברידי הבסיסי.

בקוריאה יימכר נירו בשמונה צבעים חיצוניים (Cityscape Green, Snow White Pearl, Aurora Black Pearl, Mineral Blue, Interstellar Grey, Orange Delight, Runway Red ו Steel Grey) בצימוד עם שלושה גימורים מנוגדים של ערכת המיגון החיצונית שלו ושישה צבעים שונים של קורות C. להתאמה אישית זו מתווספים שלושה צבעי הפנים ו-74 הגוונים השונים של תאורת האווירה. לוח המחוונים מציג עיצוב לא שגרתי, כאשר שני צגי ה-10.25 משולבים עם פקדים פיזיים בקונסולה המרכזית, בעוד שהעברת ההילוכים מנוהלת על ידי חוגה דיגיטלית, מה שפותח עוד מקומות אחסון בתעלה המרכזית.

עוד מסביב, ניתן להטעין את הסמארטפון באופן אלחוטי אם המכשיר מאפשר זאת. ניתן למצוא גם חיבורי USB-C ותאי אחסון מודולארים במושבים. ניתן להפוך את מושב צד הנוסע לכסא נוח נוח בלחיצת כפתור, וכן נעשה שימוש בחומרים ממוחזרים לחלק מהדיפונים והתרכובות, כמו למשל כיסוי הבטנה של תקרת המכונית. בצד הבטיחות ציידו את הנירו בסיוע למניעת התנגשות חזיתית (אזהרה משולבת) התרעה על פנייה מסוכנת בצומת ומעבר צומת (סיוע בהתקרבות לצומת), סיוע חכם בבקרת מהירות אדפטיבית ועזרים ליציאה בטוחה ממושבי הנוסעים בשורה השנייה. ברשימת האופציות גם חניה אוטומטית, כולל שליטה על הפונקציה מרחוק באמצעות השלט (במדינות שמתירות את השימוש בכך).

 טרם ידועים המחירים.