יבואנית רכבי סיטרואן לישראל דוד לובינסקי חונכת בארץ את החטיבה המסחרית-חשמלית. לראשונה, ישווק כאן דגם חשמלי של הברלינגו, ולצידו גם הג'אמפי החשמלי - שניהם מיועדים, בעיקר לשימוש בשטחי תעסוקה עירוניים.
הברלינגו החשמלי ישווק בארץ במרכב הקצר שלו עם אורך של 4.4 מ', רוחב של 1.84 מ', גובה של 1.88 מ' ובסיס גלגלים 2.9 מ', עם גרסה מסודרת לחמישה נוסעים. הכוח מגיע ממנוע חשמלי מוכר של PSA המשרת בין היתר את ה-208 והקורסה החשמליות, כשלזה הספק מרבי של 136 כוחות סוס ו-26 קג"מ. ההאצה ל-100 קמ"ש אורכת 11 שניות בלבד ועד 165 קמ"ש מרביים. סוללת ה-50 קווטש מספקת טווח נסיעה של כ-280 קילומטרים עד התרוקנות על פי ניסויים בפועל, כאשר טעינה בתשתית מהירה משיבה לסוללה 80% בפרק זמן של חצי שעה. טעינה ביתית אורכת חמש שעות.
הברלינגו החשמלי מגיע עםמקבץ בקרות בטיחות אקטיביות, כולל בלימת חירום, מרכוז נתיב עם שמירה ועוד, עם שש כריות אוויר אך נעדרת ממנו בקרת שיוט אקטיבית. במערכת המדיה הראשית צג מגע 8 אינץ' עם תאימות לאפל ואנדרויד, חיישני חנייה, תאורה, גשם, מערכת שמע ששה רמקולים, תאי אחסון רבים בסביבת העבודה ועוד. כושר הגרירה של הרכב הוא 750 קילוגרמים עם בלמים ובלי, וכושר הנשיאה כ-670 קילוגרמים.
מחירו בישראל עומד על 179 אלף שקלים.
במקביל אליו החל שיווק ג'אמפי החשמלי, עם אורך של 5.3 מ', שמצטרף אל גרסת דיזל קיימת ומנוסה. המסחרי הבינוני של סיטרואן יישווק בשני מרכבים - מדיום או לארג', עם סידור שנע בין ששה מושבים ועד תשעה מושבים, שתי סוללות - 50 או 75 קווטש, עם טווח נסיעה מרבי של כ-320 קילומטרים, על בסיס ערכי ביצועים דומים לברלינגו החשמלי (136 כוחות סוס), אם כי ג'אמפי מוגבל ל-130 קמ"ש. כושר הגרירה שלו נאמד ב-750 קילוגרמים ללא בלמים, ועד 1 טון עם בלמים, כאשר כושר ההעמסה הוא 970 קילוגרמים. בעתיד ישווק גם בגרסת N עם נהג ועוד שני נוסעים, תא מטען נפרד מאחור וחסום (ללא חלונות). טעינת הסוללה הגדולה יותר אורכת כ-45 דקות במסופים מהירים (לעומת 30 דקות בסוללת ה-50 קווטש). טעינה ביתית אורכת בין חמש לשבע שעות (תלוי בגודל הסוללה).
המחיר יחל ב-265 אלף שקלים. מסגרת האחריות לכלי הרכב החשמליים של סיטרואן היא שלוש שנים או 100 קילומטרים לרכב עצמו, ו-שמונה שנים או 160 אלף קילומטרים עבור הסוללה.