$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

ג'נסיס GV70 חשמלי בישראל

מותג היוקרה הדרום קוריאני מרחיב את שורותיו בארץ עם גרסה מפוארת, חזקה ומחושמלת של ה-GV70

ניר בן טובים   14.12.22 - 11:35

תגיות: ג'נסיס

Getting your Trinity Audio player ready...

יבואנית רכבי מותג ג'נסיס לישראל כלמוביל פרסמה היום (ד') כי שיווקו של ה-SUV החשמלי היוקרתי GV70 אלקטרייפייד יוצא לדרך. דגם זה מצטרף לגרסאות חשמליות נוספות של ג'נסיס בארץ בהן ה-G80 סדאן המחושמלת וכן ה-GV60 החשמלי - הרכב הראשון של מותג היוקרה הקוריאני שהוקדש כולו לעידן החשמלי מלמטה ועד למעלה. עד שנת 2025 תשווק ג'נסיס לפחות עוד שמונה דגמים עם סיוע חשמלי וכן טכנולוגייות מימן. 

 ה-GV70 אלקטריפייד הוא מכפיל כוח חשוב לדגם הקונבציונלי עליו הוא מבוסס, שהפך להיות השגריר הנמכר ביותר של ג'נסיס בישראל (400 יחידות) מאז החלה פעילותו של המותג היוקרתי של תאגיד יונדאי בפברואר 2021. ה-GV70 החשמלי אינו שונה במידותיו בצורה מהותית מהדגם הרגיל עם אורך של 4.71 מ', תא מטען 503 ל' ובסיס גלגלים של 2.87 מ' אך הוא כבד יותר עם 2.8 טון בשל המצאות הסוללה (פער של כ-300 קילוגרמים). חיצונית הוא מובחן בעיקר על ידי שבכה אטומה בתמת היהלום הצפופה שהינה אחד מסימני ההיכר של ג'נסיס.

בקרביים שלו מערכת הנעה חשמלית דינמית בהספק של 489 כ"ס באובר-בוסט או 483 כ"ס במצב רגיל, עם 71 קג"מ תרומת שני מנועים חשמליים  - אחד בכל סרן, כלומר הנעה כפולה. הוא מאיץ מעמידה ל-100 קמ"ש ב-4.5 שניות (4.2 ש' באובר בוסט) ועד מהירות מרבית של 235 קמ"ש. כושר הגרירה שלו נאמד ב-750 ק"ג ללא בלמים ועד 1800 ק"ג עם בלמים.  בחזית תמצאו גם חלל אחסון קטן ושימושי בנפח 22 ל'  (מה שנקרא בלקסיקון תעשיית הרכב Frunk).

הסוללה, 77 קווטש מסוג ליתיום איון פולימר (בתחתית המרכב) מקנה לו איזון דינמי מיטבי לרכב בגודלו, וכן טווח נסיעה של 455 קילומטרים עד התרוקנות לפי תקן WLTP הנהוג בישראל ובאירופה. הוא מסוגל לקבל הזנה של עד 350 קילוואט ולהחזיר 80% לסוללה ב-18 דקות בלבד. טעינה ביתית במסוף של 7.4 קווטש אורכת כ-12 שעות.

הוא מגיע מוצמד אל רמת אבזור אחת, בכירה ובה תמצאו בין היתר מערך עמוק של מערכות בטיחות אקטיביות, מערכת מדיה ראשית 14.5 אינץ' עם אפל ואנדרויד, לוח מחוונים דיגיטלי מלא, מערכת שמע תשעה רמקולים,ריפודי עור מהודרים וחשמליים עם אריג צמר להם חימום ואיוורור, מצלמות היקפיות, חיישני חניה היקפיים, תקרה פנורמית נפתחת, חישוקי 19 אינץ', תא מטען חשמלי, בורר נהיגת מצבי שטח ושבילים, מתלים אדפטיביים עם סורק כביש ועוד.

המחיר בישראל עומד על 470 אלף שקלים. מדובר בתוספת של קרוב ל-120 אלף שקלים לערך בהשוואה לגרסת הבנזין של ה-GV70 שנמכרת בארץ ברמת הגימור הבסיסית של הדגם.

"אחרי ההצלחה של ה-GV60 וה- Electrified G80 אנו נרגשים להשיק את הדגם החשמלי השלישי של GENESIS בישראל. ההשקה החשובה הזו מגיעה בשילוב עם ציון דרך משמעותי של המותג בישראל;  מסירת 1000 רכבי ג'נסיס שעלו על הכביש המעידה שהמותג הפך תוך פחות משנתיים לאלטרנטיבה מובילה בשוק היוקרה", כך מסרה מנהלת המותג בארץ דנה רביד מנחם.