Aion, תת מותג חשמלי של הענקית הסינית GAC, הציג את ה-Hyper GT בתערוכת הרכב בסין (גואנגג'ו), מכונית סדאן ספורטיבית חשמלית שיכולה, בין היתר לקבוע שיא מקדם גרר עם ה-Cx הנמוך ביותר בתעשיית הרכב. המכונית תשווק בסין במהלך 2023, לצד ה-Hyper SSR הספורטיבית.
בהתאם למושגים שהחברה פיתחה על בסיס קונספט שנקרא "זמן", שנחנך ב-2021, Aion פיתחה שפה סגנונית הנקראת "טיפת מים מעוצבת על ידי הרוח", המשלבת צורות מוארכות עם התנגדות אוויר מוקטנת. למעשה, ה-Hyper GT מצהירה על Cx של 0.19 (לעומת, למשל, ה-0.20 של מרצדס EQS) ומנצלת את פלטפורמת ה-AEP 3.0 הייעודית שפותחה על פי GAC עבור המיזם: בסיס גלגלים ארוך, פסים רחבים וסרחים קצרים מאחור עם סיומת תלולה בקורה C.
החזית מצוידת במחיצות אקטיביות לקירור, בעוד שמעל 80 קמ"ש הכנף האחורית מופעלת אלקטרונית. דלתות הכניסה, הנקראות Sky doors, נפתחות כלפי מעלה בזווית של 43 מעלות ומעניקות לה הופעה מובחנת בין מכוניות משפחתיות מחושמלות. יתר על כן, החיישנים הדרושים לניהול פונקציות נהיגה אוטונומית כבר משולבים בצורות המרכב (מעל 40 מהם מותקנים ברכב). כך שביום שבו הרגולציה תאפשר זו, היא תוכל לנהוג כמעט בגפה.
הנתונים המתייחסים למערכת ההנעה, הסוללות והטווח טרם פורסמו. אך על פי דווחים בסין, יש להניח כי ברמת הכניסה לדגם הזה, הוא צפוי להיות מצויד עם מנוע אחורי בודד בגרסת הבסיס (עם הנעה אחורית) ובגרסה הבכירה עם שני מנועים והנעה כפולה. מסתמן שהיא תישא בקרביים שלה לפחות 360 כ"ס ותאיץ מעמידה ל-100 קמ"ש בפחות מ-4 שניות. האחות הקיצונית שלה, ה-SSR נחשבת כיום למכונית "על"סינית לגיטימית, שכן לזו הספק של מעל 1200 כוחות סוס ומאיצה ל-100 קמ"ש ב-2 שניות. ב-GAC מציבים את ה-GT ישירות מול טסלה מודל 3 עם תג מחיר התחלתי של 44 אלף דולר בסין. שנת 2023 הולכת להיות מאתגרת למדי עבור הצוותים של מאסק במזרח הרחוק.
GAC הופעלו לפני שנתיים בישראל על ידי קבוצת יוניון מוטורס (יבואנית טויוטה, לקסוס). החברה שווקה את הדגם החשמלי (ג'יפון קומפקטי) GE3 אולם שינויים בתקנות ובמערך האסטרטגי של היצרן גרמו להפסקת המכירות בשלהי השנה הקודמת עד לגמר המלאי. קבוצת GAC תחזור בעתיד לישראל עם מותג איון. באתר החברה ניצב כיום בעמוד הראשי דגם ה-איון V, קרוסאובר משפחתי חדש מסגמנט C עם בסיס גלגלים של 2.83 מ', שלוש גרסאות שונות וטווח נסיעה של עד 600 קילומטרים בסוללה הגדולה.