סקודה מותחת איברים לקראת חשיפת ארבעה רכבים חשמליים חדשים שהיא תזניק בשלוש השנים הקרובות, בהם רכב קומפקטי זול מחושמל וכן מכונית סטיישן חשמלית. הבשורה תכלול גם רכב כביש שטח שנקרא אלרוק, וכן גרסת שבעה מושבים שתהווה את הגשמת הקונספט ה-Vision 7S. גם גרסאות מעודכנות של סקודה אניאק ואחיו דמוי הקופה, ובקרוב גם סופרב מחודשת וכן את הקודיאק החדש בקנה. מנגד, סקודה פאביה עשויה להיות בסכנת גניזה בשל תקנות יורו-7.
כמו ה-אנייאק ורכבי ה-ID של פולקסווגן, כל המכוניות תיוצרנה על פלטפורמת ה-MEB החשמלית הייעודית של הקונצרן. בסך הכל, סקודה משקיעה בסביבות חמישה מיליארד יורו במהפכה הטכנולוגית שלה עד 2027, ולדבריה כל דגם שייכנס למחזור המכירות, יציג את שפת העיצוב החדשה שלה: 'מודרני מוצק', העוסקת בעיקר ב"חוסן, פונקציונליות, אוֹתֶנְטִיוּת'.
סביר שלפחות למשתמש הממוצע, המידע המעניין ביותר נוגע לרכב הקטן ביותר במשפחה. אז הסקודה עליה דנים בחברה תצא לכבישים בשנת 2026, ותהיה דגם הכניסה של היצרן תוך שימוש בפלטפורמת MEB Entry עליה בוצעו כמה התאמות ליצור את ההבחנה במכללים. זו גם הרצפה שתעמוד בבסיסה של פולקסווגן ID 2 וגרסת הייצור של הקופרה הזולה ביותר, ה-UrbanRebel. כל הדגמים הללו ייוצרו במתקן סיאט/קופרה בברצלונה.
המשמעות היא שלסקודה הקטנה והחשמלית יהיה מחיר יעד של כ-23-25 אלף יורו לערך בכפוף לגרסה. היא תישא בקרביים שלה מנוע חשמלי קדמי בודד המפיק 200 כוחות סוס ואפשרות לבחור בין סוללת 38 או 56 קווטש, המעניקות טווח נסיעה חשמלי של עד 280 מייל, או בסביבות 450 קילומטרים עד התרוקנות בגרסה היקרה יותר. סקודה רומזת שאורכו של הרכב יהיה בסביבות 4 מטרים.
במקביל לכך, סקודה אישרה שהדגם הקומפקטי שמוצב מעליו ייקרא Elroq, תוך שמירה על המסורת של דגמי ה-SUV שלה להשתמש בשמות שמתחילים ב-E ומסתיימים ב-Q. החברה תיארה את הדגם כ-'SUV קומפקטי' ושדכה למלל שמצורף אליו כי מדובר ביורש החשמלי של הקארוק. פרופורציונלית הוא יהיה דומה ל-Volkswagen ID 3, אם כי ככל הנראה גבוה יותר ועם גוף רבוע שמאפיין קרוסאוברים משפחתיים בגודל בינוני.
גרסת הסטיישן עשויה להיות מאוד מעניינת כחלופה לרכבי כביש שטח משפחתיים. סקודה אומרת שהיא תהיה 'מרווחת', ואם למדנו משהו מסופרב או אוקטביה, זה שאין פשרות בכל הנוגע לחלל האחסנה בתא המטען סקודה טוענת שהסטיישן החדשה תהיה באורך של כ-4070 מ"מ (עם ניצול מקסימלי של הרצפה החשמלית), והיא תגלם את "ערכי הליבה של המותג" ותעביר את "החוזקות של סגנון הגוף הפופולרי הזה לעידן הניידות החשמלית".
הדגם הגדול ביותר שכותרתו 'ספייס' על ידי סקודה, יהיה גרסת הייצור של ה-Vision 7S שהחברה הציגה בשנה שעברה, ויהיה מעשית ספינת הדגל של סקודה בצד החשמלי עם שבעה מושבים ושטח מחיה נדיב. דגם זה, ימשיך לצידו של הקודיאק (שקיבל ארכת זמן נוספת לאור הביקושים הגבוהים) ובסופו של דבר ירש את מקומו.