היו רמזים, ואחר באו גם טיזרים ואפילו סרטון וידאו מסתורי שצולם בחשיכה והציג טפח קטן מהכלי הספורטיבי הראשון בהיסטוריה של קווסאקי בקטגוריית "טרקטורונים" או כמו שהיא נקראת בעולם SBS. יצרנית האופנועים היפנית שמציעה כלים דו גלגליים אקזוטים וחלקם אף פורצי דרך בזכות מערכות מנוע חזקות ומוגדשות טורבו, ישבה על הגדר במשך תקופה ארוכה וראתה כיצד היריבות הגדולות ביותר שלה בעולם משתוללות ומשיקות חדשות לבקרים דגמי SBS ספורטיביים חזקים, מאובזרים וסופר משוכללים. ולמרות כל אלה, קווסאקי המשיכו בשלהם וחטיבת כלי העבודה שלהם המשיכה לייצר מיולים שונים ומשונים למשימות חקלאיות ומסחריות אחרות. אבל מישהו שם לא נח ולא קפא על השמרים, מהנדסי הפיתוח של קווסאקי עמלו בשקט והרחק מהעין ופיתוח את הכלי הספורטיבי הראשון שלהם בהיסטוריה שזכה לשם Teryx KRX 1000 ובקרבו פועם מנוע ארבע פעימות בנפח ליטר אחד בהספק 112 כוחות סוס שמשודך לתיבת הילוכים אוטומטית רציפה בטכנולוגיית CVT (גרסת טורבו תגיע בהמשך).
הכלי בנוי על שלדת צינורות פלדה לרבות כלוב ריסוק אינטגרלי ויכולת נסיעה בהנעה קדמית או הנעה כפולה לרבות נעילת דיפרנציאל קדמי וגם מצבי נסיעה שונים החל בנסיעה ספורטיבית במישורים מהירים ועד לנסיעת זחילה בשטחים זרועי סלעים או טיפוסים בזוויות קשות עם מרווח גחון של 35.5 ס"מ (14 אינץ') והוא כולל בולמי זעזועים של פוקס מדגם פודיום 2.5 LSC עם מהלך של 19 אינץ' מלפנים ו-21 אינץ' מאחור. הכלי הירקרק החדש מציע כסטנדרט צמיגי 31 אינץ' על חישוקים בקוטר 15 אינץ' ותא מטען קטן מאחור המשמש לגלגל רזרבי או מטען אישי עד משקל 160 ק"ג. כמקובל בקטגוריה, גם הכלי החדש של קווסאקי יציע שורה ארוכה של תוספות אפטר מרקט בהתאמה לדרישות ולטעם של הרוכשים ובהתאם ליישום שאליו הכלי מיועד החל מנסיעה בתנאי שטח קשים ובמזג אוויר קר/חם עם סגירות ותוספות אישיות אחרות.
VIDEO