$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

סובארו אאוטבק 2022 בישראל

רכב הכביש-שטח הוורסטילי של סובארו נחת בארץ אחרי מתיחת פנים טכנולוגית. סמלת מתחילה בשיווקו החל ב-225 אלף שקל

ניר בן טובים   10.10.21 - 14:14

תגיות: סובארו

Getting your Trinity Audio player ready...

בפברואר האחרון הציגה סובארו מתיחת פנים רוחבית של הדור ה-6 למשפחת האאוטבק, רכב הכביש-שטח-סטיישן המרווח והשימושי של היצרנית היפנית, שיחד עם וולוו קרוס-קאנטרי היה מחלוצי הז'אנר (אליו הצטרף בהמשך אאודי Allroad). בדומה לסובארו לגאסי החדשה הוא מבוסס על רצפה גלובלית (SGP) ויחד עם הפלטפורמה המשודרגת טומן גם חידושים רבים בחלל הפנים, יחידת הכוח, מערכת ההנעה הכפולה ועזרי הבטיחות. זה מספר שנים שאאוטבק זוכה להכרה על ידי מכוני הריסוק בארה"ב כאחד מרכבי המשפחה הבטיחותיים ביותר, בין אם נמדד בצד הפסיבי וכן בשל סייענים אקטיביים תרומת מערכת ה-Eyesight. 

האאוטבק החדש שומר על הפרופורציות שלו וכן על המידות, למעט הגבהת מרווח הגחון בכמה מילימטרים לקרבת ה-22 ס"מ. אורכו מקצה לקצה 4.87 מ', רוחבו 1.87 מ', גובה התקרה  1.67 מ' ובסיס הגלגלים הוא 2.74 מ'. תא המטען שלו הוא מהגדולים ביותר בקבוצה ומציע חלל אחסון של 561 ל' במצב רגיל ועד 1,306 ל' בקיפול שורה שתיים. מבחינה חיצונית עיקר תשומת הלב הופנתה לאזור השבכה, שם בוצעו שינויים קלים בנראות וכן בפנסי החזית.

תא הנוסעים משקף את השינוי היסודי ביותר; את השלד הראשי של הקונסולה מאכלס כעת טאבלט אורכי עם מערכת מחשוב מחוזקת בגודל 11.6 אינץ' ברזולוציית Full hd שיהיה זמין במפרט הכניסה, ה-Limited. בציוד התקני שלו תאורת LED מלאה, חישוקי 18 אינץ', תאימות לאפל ואנדרויד, כניסה והנעה ללא מפתח, ספוילר אחורי, בקרת אקלים דו אזורית ומושבים חשמליים. דגם ה-Luxury הבכיר מוסיף גג-שמש, מערכת שמע של הרמן-קרדון עם 11 רמקולים וסאב וופר, מושבי עור-כאמל אופציונליים, דלת תא מטען עם פתיחה וסגירה אלקטרונית ועוד.

-כל הדגמים מגיעים עם מערכות בטיחות Eyesight הכוללת בלימה אוטומטית, מרכוז נתיב, התרעה על רכב בשטח נסתר של מראות הצד,  מצלמת נסיעה לאחור עם זווית ראיה טובה יותר, תאורה אדפטיבית עוקבת פניה ובקרת שיוט אדפטיבית עם מערכת זחילה בפקקים. הוא מצויד 7 כריות אוויר וגרף את אחד הציונים הגבוהים ביותר ב-Euro-Ncap עם 95% הגנה היקפית ו-5 כוכבי ריסוק.

מערכת הכוח של סובארו אאוטבק מבוססת על מנוע 2.5 ל' אטמוספרי. זוהי יחידת 4-צילינדרים משופרת קלות (בעיקר בזמינות הכוח מתחתית הסל"ד) משודכת אל תיבה רציפה המדמה חלוקה של 8 הילוכים מדורגים עם תפעול פקדים מגלגל ההגה. ההספק המרבי הוא 170 כ"ס ו-25.7 קג"מ מ-3,800 סל"ד העוברים לכל הגלגלים דרך הנעה כפולה סימטרית. ההאצה ל-100 קמ"ש אורכת 10 שניות וצריכת הדלק הממוצעת היא בין 9-10 קילומטרים לליטר בנזין. לאאוטבק, כנהוג גם מערכת X-מוד עם מספר מצבי כיול המשפיעים על התנהגות הרכב בכביש או בשטח. כושר הגרירה הוא עד 2 טון. בארסנל של האאוטבק גם גרסת טורבו (XT) עם 260 כ"ס, אולם לא נראה שזו על הכוונת של היבואנית בשלב זה (יקר בשיעור של כ-10% בארה"ב).    

המחירים בישראל : ( יבואנית סובארו, סמלת).

דגם Limited תמורת 225 אלף שקלים.

דגם Luxury תמורת 255 אלף שקלים.