$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

יוקרה בשטח: לקסוס LX בישראל

לקסמוטורס תחל לשווק את ה-LX החדש בשלוש רמות אבזור מפוארות ומנוע שש בוכנות

ניר בן טובים   29.11.22 - 10:17

תגיות: לקסוס

Getting your Trinity Audio player ready...

יבואנית רכבי לקסוס לישראל לקמוטורס מדווחת היום (ג') כי תחל לשווק בקרוב בארץ את ה-LX600 החדש - רכב ה-4X4 של מותג היוקרה היפני שחולק מכללים בסיסיים עם הלנד קרוזר. ה-LX ישווק בארץ בשלוש רמות גימור על בסיס מנוע V6 ותיבת הילוכים אוטומטית מחוברים אל הנעה כפולה.  

ה-LX החדש ממשיך מסורת של רכבי 4X4 קשוחים שהחלה ב-1995, אולם הוא משלב החל ב-2022 רצפת GAF מאוחדת המשלבת פלטפורמה עדכנית יותר, קלה ומתורבתת עם שלדת סולם על מנת לשמר את יכולות השטח המקוריות, מבלי להתפשר (עד כמה שניתן) בתחום הניהוג על האספלט. זהו דגם שבעה מושבים עם אורך שחוצה חמישה מטרים, רוחב של 2 מטרים בקירוב, בסיס גלגלים 2.85 מ', גובה 1.9 מ' ומרווח גחון של 20 ס"מ. נפח תא המטען הוא 590 ל'.

בחרטום שלו לא תמצאו חשמול או מיקרו היברידיזציה אלא תחנת כוח מהסוג הקונבציונלי; מנוע 3.5 ל' ששה צילינדרים טורבו בהספק מרבי של 409 כ"ס ו-66 קג"מ הזמינים מ-3600 סל"ד. הוא מחובר אל תיבת 10-מהירויות אוטומטית והנעה כפולה כאמור, עם האצה ל-100 קמ"ש ב-6.9 שניות ומהירות מרבית של 210 קמ"ש. צריכת הדלק הממוצעת היא באזור ה-8 ק"מ לליטר בנסיעה משולבת אם תהיו מאוד מבוקרים על דוושת ההאצה. 

הוא ימכר בארץ בצימוד לשלוש חבילות אבזור מובחנות: קיושו, האדורי ו-טאקומי עם קיט VIP. בציוד התקני שלו חישוקי 20 אינץ', מערכת מדיה 12.3 אינץ', לוח מחוונים דיגיטלי, תקרה פנורמית, מתלים אדפטיביים (מתלים הידרואליים בגרסאות בכירות יותר), חימום מושבים מלפנים ומאחור, בקרת אקלים 4-אזורית, תאורה אווירה וממשקי אפל ואנדרויד. דגמים יקרים יותר מוסיפים במת סאונד של מארק לווינסון עם 25 רמקולים, תצוגה עלית, מיזוג בשורה השניה, סייען חשמלי לנעילת דלתות ועוד. לכל הדגמים בקרת שטח Multi terrain עם מספר מצבי כיול, נעילת דפרנציאל מרכזית, בקרת זחילה, בקרת ירדה במדרון.

החבילה הבכירה בהיצע, ה-טאקומי VIP מסבה את אזור הנוסעים לטרקלין מעסה. בדגם זה, נמכר ה-LX בגרסת 4 מושבים מסוג OTTOMAN וביניהם מסכי שליטה על מערכות המדיה, פונקציות שונות לעיסוי, מטען אלחוטי ועוד. כל הדגמים מצוידים במערכות הבטיחות המתקדמות ביותר של לקסוס כולל סייענים בכניסה לצמתים וחמיקה ממכשול מסוכן. 

מחירים. ה-LX ימכר בארץ החל ב-890 אלף שקלים, עבור ל-950 אלף שקלים ועד 1.049 מיליון שקלים. מהיבואנית נמסר כי ישראל היא המדינה הראשונה מחוץ לאירופה שתחל לשווק את ה-LX החדש, כיום בדור הרביעי שלו.

"עמלנו רבות להשיק את ה-LX החדש בישראל משום שהוא אייקון בעולם רכבי היוקרה ומשום שהוא מייצג בצורה המזוקקת ביותר את ערכי המותג לקסוס, החל בשאיפה המתמדת לשלמות, תרבות האירוח היפנית, היוקרה הבלתי מתפשרת והביצועים המדהימים. זהו ה-SUV הרביעי שאנו משיקים ויחד עם ה-RZ החשמלי שיושק ברבעון הראשון של 2023 נגדיל את מגוון דגמי ה-SUV של המותג לחמישה, כאשר כל אחד מהדגמים הללו יציע ללקוחות חווית נהיגה ייחודית ומותאמת לערכי המותג ול-Lexus driving signature", כך מסר מנכ"ל לקסוס ישראל דרור גורלניק.