$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

טוויטר: יצרניות הרכב נגד אילון מאסק

עוד ועוד מותגים גדולים מענף הצרכנות העולמי ובתעשיית הרכב מקפיאים חשבונות בטוויטר אחרי שהחברה נרכשה על ידי בעלי טסלה אילון מאסק

מערכת עולם הרכב   06.11.22 - 11:51

תגיות: אילון מאסק

Getting your Trinity Audio player ready...
אילון מאסק (צילום: Getty)
אילון מאסק (צילום: Getty)

מכירת הרשת החברתית המקוונת טוויטר לידי בעלי חברת טסלה, אילון מאסק, שהושלמה לאחרונה תמורת 44 מיליארד דולר מעוררת לא מעט מחלוקות בקרב המותגים הגדולים להם שטחי פרסום ברשת, ואחדים מהם שחוששים מהפזיזות של מאסק בכל הכרוך בניהול עסקיו החלו להקפיא חשבונות; 'ג'נרל מילס', 'אאודי', 'פייזר', 'מונדלז אינטרנשיונל' ו'פולקסווגן' על כלל מותגיה בנוסף לאאודי, הם בין המפרסמים האחרונים שהחליטו להשהות פרסומות מטורגטות בטוויטר מאז אילון מאסק רכש את הרשת החברתית, כך לפי דיווח של סוכנות הידיעות 'רויטרס'.

ג'נרל מוטורס, הכוללת את המותגים שברולט, קאדילק, GMC, ועוד, חשפה בשבוע שעבר תוכניות להפסיק את הפרסום ברשת. "החברה בוחרת כרגע להמתין עם ההוצאות שלה ברשת החברתית, בזמן שהיא מחכה לראות את "הכיוון החדש של טוויטר", כך נמסר על ידי התאגיד האמריקני. לפי דיווחים בארה"ב, מפרסמים עוזבים כדי למנוע סכסוכים שעלולים לעלות ברשת עם מאסק בראשה. יו"ר S4 Capital, מרטין סורל, הסביר השבוע בכנס הרשתות הגדול, Web Summit בליסבון: "לקוחות לא רוצים עימות. הם לא רוצים מחלוקת. הם רוצים סביבה יציבה, ומה שראינו בשבוע האחרון זה יותר מדי חוסר עקביות".

"אנחנו בקשר עם טוויטר כדי להבין לאן הפלטפורמה הזו צועדת אחרי שנעשתה העברת בעלות. זהו מהלך רגיל בעולם העסקים אבל מדובר כאן בשינוי משמעותי בפלטפורמת מדיה, ועל כן השהינו זמנית את הפרסומים שלנו בתשלום", הוסיפו אנשי חברת שברולט. הכנסות הפרסום של טוויטר היו כמעט 2.18 מיליארד דולר במחצית הראשונה של השנה, עלייה של 11.8% לעומת שנה קודם לכן. מאסק התייחס לתוכניותיו לפרסום האתר במכתב ששותף בטוויטר.

"ביסודו של דבר, טוויטר שואפת להיות פלטפורמת הפרסום המכובדת יותר בעולם שמחזקת את המותג שלך ומצמיחת את הארגון שלך", כתב במכתב, שבו קרא למפרסמים "לשמח, לבדר וליידע", למשתמשים להציג את "טוויטר".  בד בבד, מאז לקח מאסק את השליטה על החברה, הוא הוביל גלי פיטורים גדולים כולל מנהיגי שיווק בכירים CCO, שרה פרסונט, CMO, לסלי ברלנד וז'אן-פיליפ מאהו, סמנכ"ל פתרונות לקוחות גלובליים, כך פרסם. הוול סטריט ג'ורנל.