בימים האחרונים דווח ע"י שחקנים ברשת כי חברת 2K הוסיפה פרסומות למסכי הטעינה ב-NBA 2K21, שלטענת משתמשים לא היה ניתן לדלג עליהן ורק האריכו את זמני הטעינה של המשחק. כעת, כדי לנסות ולטהר את האווירה, חברת 2K פירסמה הודעה רשמית בטוויטר שלה, בו היא מתנצלת על המקרה. בערך.
כפי שנכתב בעמוד הטוויטר של החברה: "כפי שרבים שמו לב, התחלנו לשלב פרסומות במעברונים של 2KTV. שידור הפרסומת של אתמול השפיע על חוויית המשחק של השחקנים בצורה שלא התכוונו אליה. הפרסמות הללו לא אמורות לרוץ כחלק משלבי ה-Pre-Game. אנו נתקן זאת בעתיד. תודה לכם על הפידבק".
כמו שאפשר לראות, חברת 2K לא בהכרח מתנצלת על הטמעת הפרסומות במשחק, אלא רק על העובדה שהן השפיעו על חוויית המשחק. זאת אמנם התחלה, אך הפרסומות ישארו בזמן שהדרך שבה יוצגו תשתנה - תשובה ששחקנים רבים ברשת לא בהכרח היו מרוצים ממנה. השחקנים זועמים מכיוון ו-NBA 2K הוא משחק שנתי שעולה מחיר מלא של 60 דולר, בזמן שהוא מכיל תכנים שיווקיים ופרסומות - תופעה שמוכרת בעיקר במשחקים חינמיים במובייל.
זו לא הביקורת הראשונה שחוטפת חברת 2K על ההתנהלות שלהן בדור האחרון. מעבר לקידום אגרסיבי החברה לא תומכת באפשרות ששחקנים שרכשו את המשחק בדור הנוכחי יוכלו לשדרג את המשחק לדור הבא, והיא מוכרת את גרסת הדור הבא של NBA 2K21 במחיר מנופח של 70 דולר, בניגוד לחברות רבות אחרות בתעשייה. אפילו חברת EA מאפשרת לשחקנים לשדרג את פיפ"א ומאדן NFL 21 השנה לדור הבא ללא תוספת עלות.