$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

האם בקרוב נקבל פרסומות במשחקי וידאו?

חברה חדשה משיקה מערכת להטמעת פרסום במשחקי קונסולות

מערכת אתר ערוץ הספורט
מערכת אתר ערוץ הספורט   05.07.21 - 11:55

תגיות: גיימינג

Getting your Trinity Audio player ready...

כידוע, מודעות פרסום נמצאות כמעט בכל אפליקציה שקיימת בעולם המובייל. ביוטיוב כמות הפרסומות רק עולה ואיתה גם אי יכולת עצירתן כמו בעבר. בנוסף, נראה כי גם שירותי הסטרימינג התחילו תהליך זה עם חברת Hulu וכנראה גם אחרות בעתיד הקרוב.

עכשיו נראה כי עולם הקונסולות הוא הבא בתור שיקבל טיפול זה. לפי דיווח באתר Axios, פלטפורמת פרסום חדשה הנקראת PlayerWON - פלטפורמת הפרסום תוך משחק הראשונה בעולם, יצאה לאוויר וכבר חתמה על חוזרים עם חברות כמו EA ו-Hi-Rez כדי להביא מערכת פרסום עם תבנית דומה בצורתה לשידורי טלוויזיה רגילים רק הפעם ישירות למשחקי הקונסולות.

לפי הדיווח זה נראה כי אחרי שנה של בדיקות על הטכנולוגיה החדשה, בחברה מרגישים שהמוצר מוכן לשימוש והטמעה. בנוסף לזאת עוד פירטו כיצד תהליך ההטמעה יתבצע ואיך הפרסום עצמו יגיע לשחקנים עצמם. הרעיון הוא שבמקום שסרטון וידאו יופיע מבלי התראה באמצע המשחק, למשתמש עצמו תהיה את האפשרות אם ירצה לראות וידאו זה או לא. בהנחה שלא ירצה, יוכל המשתמש פשוט לסגור הודעה זו, אם כן יחליט לצפות בכל הווידאו, השרת עצמו יבחן אם כל תוכן הפרסום נצפה בשלמותו, בהנחה שהשחקן ראה את כולו, יקבל "פרס" מהמשחק.

לא הובאו עוד פרטים לגבי הפרסים המדוברים אך השמועות מדברות על תוכן "נעול" שיטיב עם חברות המשחקים בכך שיחייבו את השחקנים לצפות. לפי מטרת PlayerWON, הציפייה היא ששחקנים ישקיעו בין 15-30 שניות מזמנם כדי לצפות בפרסומת עצמה בסופה יקבלו מתנה.

עוד נראה כי החברה עצמה מכוונת את עסקיה למשחקים חינמיים בינתיים. מערכת זו לא מתוכננת לעבוד על כותרים עליהם המשתמש שילם מחיר עלות, אך עם כניסת EA אולי נראה שינויים בהמשך.
חדשות כאלו הן לא מצב אידיאלי לגיימרים בעולם. מספר שמועות כבר התחילו לצוץ לגבי תכנון להטמעת תוכן מיוחד מאחורי פרסומות אלו אשר ידרשו מכלל השחקנים לצפות רק כדי לקבל "מתנה" שבמצב תקין לא אמורה להיות תחת שום תנאי.

לפי החברה, המטרה לשנה הקרובה היא להגיע ליותר מתריסר כותרים עד סוף השנה.  קשה להסתכל על מהלך זה כמשהו חיובי בעולם הגיימינג. שחקנים יתלוננו וישנאו את זה אבל כמו בכל תחום דיגיטלי, פרסום מנצח.