$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

הטקטיקה החדשה של מפתחי Warzone נגד רמאים

החברה נותנת לשחקנים רגילים צ'יט מגן משלהם כדי שיוכלו להשיב מלחמה

מערכת אתר ערוץ הספורט
מערכת אתר ערוץ הספורט   20.02.22 - 15:57
Getting your Trinity Audio player ready...

המפתחים מאחורי Warzone הפופולרי, אישרו כי במאמץ להילחם בתופעת הצ'יטרים במשחק הם יתנו לשחקנים רגילים "צ'יטים" משלהם כדי שלא יפסידו בקרבות. מערכת ה-Ricochet (תוכנת האנטי צ'יט) עודכנה כדי לזהות מי מהשחקנים מרמה ואז מבלי שהוא ידע, היא מורידה את הנזק שהנשקים שלו יכולים לעשות בצורה שהיא "משביתה את יכולתו של הרמאי להסב נזק קריטי לשחקנים אחרים", כפי שנכתב באתר הרשמי של החברה.

הכלי זה מופעל רק שהשרת\תוכנה מזהה צ'יטר כך שאין אפשרות למשחק להפעיל אותו בצורה אקראית או על אלו שלא מרמים בכלל. מבחינת החלק האחרון, רק הזמן יגיד כמה זה נכון, וזה לא יפליא אף אחד אם כן יהיו באגים ופתאום תמצאו את עצמכם עם הנשק שלקחתם מה-Loadout ופתאום הוא לא עושה שום נזק.

יחד עם הדרך החדשה לשגע צ'יטרים, אקטיוויז'ן וחברות הבת ממשיכות לאיים על הרמאים בכך שהיא תתחיל לחסום רמאים בכל משחקי קול אוף דיוטי, בהווה ובעתיד, במקום לעשות זאת על בסיס משחק אחר משחק. באתר הרשמי נמסר כך: "הפרות קיצוניות או חוזרות של מדיניות האבטחה, כגון רמאות במשחק, עלולות לגרום להשעיה לצמיתות של כל החשבונות. בנוסף, כל ניסיון להסתיר, להסוות או לטשטש את זהותך או את זהות החומרה שלך עלול לגרום גם להשעיה לצמיתות".

למי שתוהה (כמוני) מדוע בכלל טרחו המפתחים להוסיף סוג של "מגן קסם", שהוא סוג של רמאות מפנים עצמו, על שחקנים כדי להילחם ברמאים. ובכן זה בגלל ש-Warzone הוא משחק חינמי. באופן טבעי משחקים חינמיים נוטים להכיל יותר צ'יטרים מכיוון שהם יכולים פשוט ליצור חשבון חדש אם הם יחסמו מהמשחק. הוספה של משהו כמו הפיצ'ר הזה נגד רמאים יכולה להיות דרך להוריד את כמות הצ'יטרים על ידי הפיכת הצ'יטים שלהם לחסרי תועלת.

בעיית הצ'יטרים במשחקים כמו קול אוף דיוטי, Apex, ואלורנט ו-CSGO הפכה להיות מגפה עולמית שרוב החברות מנסות להילחם נגדה, במיוחד שעוד ועוד משחקים עוברים להיום חינמים להורדה. הרעיון אולי נשמע מגניב בשבילנו הצרכנים כי אנחנו לא צריכים לשלם אבל האם זה באמת שווה את העצבים כל פעם שאנחנו מתים בגלל איזה רמאי כלשהו שנמצא איתנו בשרת?

האבסורד הוא שתוכנית צ'יט היום עולות כסף ואפילו יש כאלה שמשתמשים בשיטת המנויים בו שחקנים משלמים כל חודש בשביל שהתוכנה שהם משתמשים תמשיך לקבל עדכונים. כמובן שזה קורה פחות בצורה דרסטית כשעוברים למשחק שגם עולה כסף, וזה רק בגלל שלשלם 50-70$ למשחק פלוס העוד כמה עשרות דולרים לצ'יטים זה פשוט לא שווה את זה.

אז כן יש תוכנות כמו Ricochet לקול אוף דיוטי או Vanguard לואלורנט, שיושבות עמוק בתוך מערכת ההפעלה של המחשב שלנו. אבל הן לא עובדות על קונסולות כמו שהיינו מצפים, ונכון אולי מספר הרמאים על קונסולות הוא נמוך מהכמות הענקית שיש על המחשבים האישיים.

ועדיין עם כל התקווה הגדולה שמערכות אלו יעשו משהו חיובי, זה נראה שבסופו של דבר, כל צ'יטר עדיין יכול לפתוח חשבון מחדש, לשחק כמה משחקים ולבדוק אם התוכנה תפסה אותו, אם הוא אז הוא ימשיך במסע ההרג שלו בזמן שאנחנו הגיימרים הנורמלים והלא מרמים רק נפגעים מזה. האם אתם חושבים שיש דרך אחרת להילחם בבעיה זו? כתבו לנו.