$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

לתשומת לבה של Meta: חצי מבני הנוער היום לא מעוניינים במטאוורס

רובם בקושי משתמשים במשקפי VR, מעדיפים רשתות חברתיות כמו טיקטוק וטוויטר

מערכת אתר ערוץ הספורט
מערכת אתר ערוץ הספורט   14.04.22 - 12:21

תגיות: METAVRגיימינגפייסבוק

Getting your Trinity Audio player ready...

.אם המטאוורס הוא הדור הבא של החיים הדיגיטליים, הוא יצטרך למכור את עצמו לדור הבא של הילדים הדיגיטליים. דוח ניתוח אחרון של דור ה-Z מאת פייפר סנדלר שפורםס לראשונה באתר FastCompany קבע כי 50% מהבני נוער שנשאלו אינם בטוחים לגבי "המטאוורס או שאין להם סקרנות לנושא, ואינם מתכננים לקנות משקפי VR. למרות שמבחינת גיימינג המוני הצעירים משחקים בכותרים כמו Roblox, Minecraft ו-Fortnite.

מבחינת נתונים, רק 9% אמרו שהם מעוניינים עד כדי ביצוע רכישה, ו-26% אמרו שהם כבר מחזיקים במכשיר. מתוך אלו שכן מחזיקים את המשקפיים, רק 5% משתמשים במשקפי ה-VR שלהם ביום יום, ו-82% פחות מכמה פעמים בחודש.

מתוך ה-7,100 בני נוער שענו על הסקר, 68% מאלו שנשאלו מזוהים בעצמם כגיימרים. 87% מבני הנוער שמעו על מטבעות קריפטו, ו-11% אומרים שלקחו חלק בעסקת קריפטו או NFT בשנה האחרונה. עם נתונים כמו אלה, ייתכן שיהיה קשה יותר לפתות את בני הנוער של היום לפלטפורמה של 18 ומעלה - Gen Z זה כל מי שנולד בין השנים 1997 ל-2012.

Meta השיקה את Horizon Worlds בדצמבר, הניסוי הראשון במסעה המוצהר לשלוט בעתיד ה-VR. חברות אחרות מכוונות לקהל צעיר עוד יותר, כמו Epic Games מפתחת פורטנייט ומנוע אנריל, גייסה לאחרונה 2 מיליארד דולר כדי לבנות מטאוורס ידידותי לילדים בשיתוף עם קבוצת לגו וסוני.

כמובן שיש צד שדיי שמח שדור העתיד לא "קופץ על המציאה" שהיא המטאוורס. אלברט ריזו, פסיכולוג שמשמש כמנהל למציאות מדומה רפואית במכון לטכנולוגיות יצירתיות של אוניברסיטת קליפורניה אמר:  "ברגע שאתה ממש מועתק למרחב הוירטואלי כעצמך או כדמות שיצרת, למרות שאי אפשר לגעת בך פיזית, אנחנו יכולים להיחשף לדברים שמקבלים רמה של ריאליזם שיכולים להיות תקיפים פסיכולוגית." "אתה מה שאנשים אחרים חושבים עליך בגיל ההתבגרות", הוא אומר. "והרעיון של להיות מסוגל להמציא את הזהות שלך ולקבל משוב שונה יכול לסבך או לפגוע בזהותו של נער או הנערה."

בעוד שבני נוער עשויים עדיין להיות מפוקפקים במטאוורס הם מעריצים גדולים של רשתות חברתיות כלומר טוויטר או אינסטגרם ו-TikTok, שלראשונה החליף את Snapchat כאפליקציית המדיה החברתית המועדפת.  הם גם כינו את אמזון כאתר המסחר האלקטרוני האהוב עליהם, נייקי כבגד והנעלה אהובים, וצ'יק-פיל-A כמסעדה מועדפת.

העניין בבשרים מהצומח ירד מעט מהשנה שעברה, והפלישה של רוסיה לאוקראינה עמדה בראש רשימת הדאגות החברתיות, שכללה גם איכות הסביבה, מחירי הדלק והאינפלציה. ובכן זה הנוער של היום. הסקר סקר בני נוער מ-44 מדינות בארה"ב, עם גיל ממוצע של 16.2 שנים.  לאלו המעוניינים לעבור תוצאות המחקר המלא אנא ללחוץ כאן