$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

לפי הדיווחים, מיקרוסופט שוקלת להוסיף מודעות למשחקים בחינם

ענקית הטכנולוגיה לא מתכננת לקחת חלק בהכנסות מהפרסומות במשחק

מערכת אתר ערוץ הספורט
מערכת אתר ערוץ הספורט   17.04.22 - 15:12
Getting your Trinity Audio player ready...

מיקרוסופט מתכננת כביכול לאפשר למפרסמים לרכוש שטחי פרסום במשחקים הניתנים למשחק בחינם על קונסולות האקס בוקס וכמו כן על כותרים שיהיו זמינים בשירות הגיים פאס. על פי דיווח שנערך לאחרונה על ידי אתר החדשות Business Insider. ענקית הטכנולוגיה רוצה לבנות שוק פרטי למותגים בשיתוף פעולה עם מפתחי משחקים. לדוגמה, מפרסם יוכל לקנות מודעת שלט חוצות בתוך Fortnite ולפרסם את מוצריו במשחק.

לפי המקורות של Business Insider, מיקרוסופט לא מתכננת לקחת חלק בהכנסות מהפרסומות במשחק. פלטפורמת פרסומות זו יכולה להיות דרך למפתחי אינדי או אולפנים קטנים של משחקים חינמיים לייצר יותר הכנסות מחוץ לסקינים או ניסיון להפוך את המשחק ל-Pay to Win שברוב המקרים החלטה זו היא גזר דין מוות למשחק.

מיקרוסופט מחפשת כעת חברת פרסום טכנולוגית שתשתף איתה פעולה עבור רשת המודעות Xbox. ההכנסות מפרסום יתחלקו בין מפתח המשחק לבין שותף הפרסום.  "אנחנו תמיד מחפשים דרכים לשפר את החוויה עבור שחקנים ומפתחים אבל אין לנו עוד מה לחלוק", אמר דובר מיקרוסופט בהצהרה לאתר החדשות.

חלק מהאנליסטים בתעשייה מאמינים שמודעות בתוך המשחק עשויות להפוך לנורמה בכל פלטפורמות המשחקים בשנים הקרובות וגם לא בהכרח רק על משחקים חינמיים. ההכנסות העולמיות מפרסומות במשחק צפויות לגדול ל-18.41 מיליארד דולר עד 2027.

חלקם עשויים לראות את התוכנית הזו כשנויה במחלוקת, כאשר חלק מהשחקנים ישוו אותה לתוכניות הדורסניות של קופסאות שלל ומיקרו תשלומים. בעקבות ההשוואות הללו, לפי הדיווחים, מיקרוסופט ניגשת לתוכנית זו בזהירות, ורוצה למצוא דרך ליישם מודעות במשחק מבלי לשבש את חווית המשחק.

מודעות במשחק הן, כמובן, לא מושג חדש. למשחקים כמו ליג אוף לג'נדס ו-Need for Speed, למשל, יש שלטי חוצות חיים אמיתיים עבור חברות כמו מאסטר קארד בתוך המשחק. בעוד שלרוב השחקנים אולי לא הייתה בעיה עם מודעות במשחק אז, רבים עושים זאת כעת.

מכיוון שמשחקים בדרך כלל עולים 60$ (ואפילו יותר מזה בישראל) עכשיו, רוב השחקנים היו רוצים משחק לא שנגוע בפרסומות. נראה כי זו עשויה להיות הסיבה לכך שמיקרוסופט דוחפת פרסומות במשחק לחוויות החופשיות שלה. עם זאת, כרגע, לא ברור איך החברה תעשה זאת בדיוק, אך ישנם מספר שיש הרגשה שהן יקפצו על הרעיון, רוקסטאר? אפיק?