אוהדי דורטמונד תמיד היו יצירתיים. כשיש כדורגל זה בא לידי ביטוי בתפאורה המיוחדת ובלהט למשחק וכשאין? תורמים למסעדות ולברים בעיר שנסגרו בצל הקורונה. האוהדים פתחו ארגון שנקרא "יום משחק וירטואלי" ברשת, ובו 86 עסקים בעיר. כל אוהד יכול לבחור את העסק בו הוא נוהג לקנות בדרך לאצטדיון ולתרום לפי הערך של המוצר: נקניקיה, צ'יפס בירה ועוד.
ביום אחד המסעדות והברים בעיר קיבלו 73,611 יורו. מנהל השיווק של דורטמונד, קרסטן קרמר אמר: "אנחנו נרגשים לראות כמה אנשים השתתפו בקמפיין הזה ותמכו בבר האהוב עליהם. אנחנו נמשיך בקמפיין בימים הקרובים".
(getty)